THATS LIFE BABYYY
Ik ben Leon, een kunstenaar gevestigd in Amsterdam. Ik werk het liefst met performance en fotografie.
Heb je het weleens gevoeld?
Misschien voelde ik het voor het eerst toen ik mezelf opsloot in mijn kamer, op de hakken van mijn moeder, haar lippenstift opdeed, een sjaal om mijn hoofd wikkelde als lang haar, en mijn eigen wereldtournee opvoerde voor de spiegel.
Eigenlijk heb ik het misschien nog eerder gevoeld.
Ik wist gewoon dat er iets in mij naar buiten wilde.
Iets in mij verlangde naar een publiek.
Wat is "echt"?
Wat is "performance"?
Wat is ingestudeerd om opgevoerd te worden?
Voor wie speel jij?